Privatlivspolitik
Dataansvarlig
Vi er dataansvarlig for behandlingen af de personoplysninger, som vi behandler om vores kunder og samarbejdspartnere. Du finder vores kontaktoplysninger nedenfor.
AY Webshops ApS
Krogårdsvej 128
2670 Greve
CVR-nr.: 43812068
Det er ikke et krav, at vores virksomhed har en ekstern DPO, men hvis du har spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, så kan du kontakte os via info@plakaty.dk.
Behandlingsaktiviteter
Besøg på hjemmeside
Når du besøger vores hjemmeside, så anvender vi cookies for at hjemmesiden kan fungere, hvilket du kan læse mere om i vores cookiepolitik.
Kommunikation med potentielle kunder
Når du har spørgsmål til vores side, eller ønsker at høre mere om vores services, så kan du kontakte os via:
Den dataansvarlige på Plakaty.dk er AY Webshops ApS.
Herigennem vil vi behandle dine personoplysninger, så vi kan indgå i en dialog med dig fx svare på spørgsmål om vores ydelser. Vi behandler kun den information, som du giver os i forbindelse med vores kommunikation.
Vi vil typisk behandle følgende almindelige oplysninger: navn, email, telefonnummer.
Vores hjemmel til at behandle disse personoplysninger er databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra f.
Vi sletter vores kommunikation med dig, når det står klart, om du ønsker vores ydelser eller ej. Skulle der opstå et behov for at opbevare dine personoplysninger i længere tid, så vil dette kunne være tilfældet.
Kunder
Vi har behov for at kommunikere med vores kunder, så vi sikrer os, at ydelsen leveres korrekt. Herigennem kan vi behandle oplysninger om navn, adresse, ydelser, særlige aftaler, betalingsinformationer og lignende.
Hjemlen til at behandle disse personoplysninger er databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra b.
Når ydelsen er leveret og eventuelle udestående er afsluttede, så vil vi umiddelbart herefter slette personoplysningerne.
Nyhedsbrev
Vi har et nyhedsbrev, som det er frivilligt at tilmelde sig – og du kan altid framelde dig dette igen.
Formålet med nyhedsbrevet er at sende de tilmeldte mails med ny information fra virksomheden, som kan omhandle nyt indhold på hjemmesiden eller annoncering af vores ydelser.
Vi vil kun sende dig mails, hvis du har givet dit aktive samtykke til dette. Det kræver, at du angiver din mailadresse, som vi efterfølgende sender en mail til, så du kan bekræfte tilmeldingen. På denne måde sikrer vi, at du rent faktisk selv har tilmeldt dig nyhedsbrevet dvs. afgivet aktivt samtykke.
Vores hjemmel til at behandle dine personoplysninger (dvs. mailadressen) i forbindelse med nyhedsbrevet vil være databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra a.
Vi vil behandle dine personoplysninger, så længe du stadig er tilmeldt nyhedsbrevet. Ved afmeldelse af nyhedsbrevet, stopper vi med at sende dette til dig. Har vi ikke sendt dig et nyhedsbrev i 1 år, bortfalder dit samtykke som følge af vores passivitet.
Ved framelding af nyhedsbrevet, gemmer vi dit tidligere samtykke i 2 år pga. forældelseskrav jf. Forbrugerombudsmandens spamvejledning afsnit 11.3.
Bogføring
Vi skal gemme alle regnskabsbilag jf. bogføringsloven. Det betyder, at vi gemmer fakturaer og lignende bilag til brug for regnskabsføring. Heraf kan der fremgå almindelige personoplysninger som navn, adresse, ydelsesbeskrivelse.
Vores hjemmel til at behandle personoplysninger til bogføringen er databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk.1 litra c.
Vi opbevarer disse oplysninger i minimum 5 år efter, at indeværende regnskabsår er afsluttet.
Jobansøgninger
Vi tager glædeligt imod jobansøgninger med henblik på at vurdere, om de matcher et ansættelsesbehov i vores virksomhed.
Hvis du sender din jobansøgning til os, er vores hjemmel til at behandle dine personoplysninger databeskyttelsesforordningen artikel 6, stk. 1 litra f.
Hvis du har sendt en uopfordret ansøgning, vil HR straks vurdere, om din ansøgning er relevant, og herefter slette dine oplysninger, hvis der ikke er et match.
Hvis du har sendt en ansøgning til et opslået job, vil vi slette din ansøgning, hvis du ikke ansættes, og umiddelbart efter at den rette kandidat er fundet.
Databehandlere
Vi har samarbejdspartnere og leverandører, som kan være databehandlere. Eksempler inkluderer systemer til at organisere vores arbejde, IT-hosting, eller markedsføring.
Vores ansvar er at sikre, at dine personoplysninger behandles ordentligt, og vi stiller høje krav til vores samarbejdspartnere for at beskytte dine personoplysninger. Vi indgår derfor aftaler med databehandlere.
Videregivelse af personoplysninger
Vi videregiver ikke dine personoplysninger til tredjemand.
Profilering og automatiserede afgørelser
Vi foretager ikke profilering eller automatiserede afgørelser.
Tredjelandeoverførsler
Vi benytter som udgangspunkt databehandlere i EU/EØS. Hvis det ikke er muligt, vil vi benytte databehandlere udenfor EU/EØS, så længe de kan give en passende beskyttelse af dine personoplysninger.
Behandlingssikkerhed
Vi holder behandlingen af personoplysninger sikker ved at have indført passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger. Medarbejdere modtager løbende GDPR-træning.
De registreredes rettigheder
Du har en række rettigheder i forhold til vores behandling af dine oplysninger, som du kan gøre brug af ved at kontakte os:
- Ret til at se oplysninger (indsigtsret)
- Ret til berigtigelse (rettelse)
- Ret til sletning
- Ret til begrænsning af behandling
- Ret til indsigelse
- Ret til dataportabilitet
Du kan læse mere om dine rettigheder i Datatilsynets vejledning på www.datatilsynet.dk.
Tilbagetrækning af samtykke
Hvis vores behandling af dine personoplysninger er baseret på dit samtykke, kan du til enhver tid trække dit samtykke tilbage.
LEVERING 2-5 HVERDAGE
FRI FRAGT OVER 399,-
GRATIS INDRAMNING